Ikimokyklinio amžiaus vaikai negali ilgai išbūti vienoje padėtyje (stovėti, suktis, klūpėti ir t.t.). Ilgai būnant statiškose padėtyse, vaikai išsenka, kadangi nusilpsta jų atmintis, dėmesys, reakcija, todėl jie neatlieka užduoties. Todėl svarbu tinkamai paskirstyti vaikų fizinę bei protinę, kūrybinę veiklą, nes per didelis mokymosi krūvis gali sukelti įvairių sutrikimų. Judesių išraiškos ir saviraiškos lavinimas padeda ne tik vaiko jausmų, minčių ir kūno vientisumui, darnai pasiekti, bet turi įtakos ir kitoms ugdymo sritims bei savarankiškos, kūrybiškos asmenybės ugdymui.
Plėtojant vaiko estetinę ir meninę patirtį vaikai stiprinami fiziškai, aktyviai dalyvaudami kultūrinėje veikloje, ugdo saviraišką, stiprina discipliną ir atsakomybę.
Meninio ugdymo (laisvo judesio) mokytoja Ieva didelį dėmesį skiria:
judesio meninės išraiškos užsiėmimams;
pagrindinių judesių lavinimui (ėjimo, bėgimo, šliaužimo ir kt.);
kūno raumenų, statinės ir dinaminės pusiausvyros bei koordinacijos gerinimui;
plokščiapėdystės ir taisyklingos laikysenos profilaktikai;
kasdieninio fizinio aktyvumo skatinimui;
saugaus elgesio įgūdžių formavimui;
saviraiškos skatinimui ir realizavimui;
aktyviam dalyvavimui sportiniuose renginiuose įstaigoje ir už jos ribų;
pedagogų, tėvų konsultavimui fizinio aktyvumo ir sveikatos klausimais.
Nuolat stebi ir vertina vaikų fizines savybes ir gebėjimus.
MENINIO UGDYMO MOKYTOJAS (LAISVAS JUDESYS-PLAUKIMAS)
Laisvo judesio – plaukimas ugdymo programa skirta vaikams nuo 3 iki 6,5 metų.
Meninio ugdymo mokytojas (laisvas judesys – plaukimas) tai šauni mūsų įstaigos komandos narė Aušra Jurevičienė
Formuojamos nedidelės vaikų grupės (iki 5 vaikų).
Vanduo yra puikus vaikų draugas, padedantis jiems sveikai augti ir stiprėti:
– užsiėmimai vandenyje grūdina, stimuliuoja raumenų tonusą, padeda sparčiau vystytis motorikai, masažuoja ir teigiamai veikia visą judėjime dalyvaujančių organų sistemą;
– greitina organizmo medžiagų apykaitą, gerina kraujotaką, o tuo pačiu ir visų organų aprūpinimą reikalingomis medžiagomis;
– stimuliuoja ir stiprina kvėpavimo sistemą, vaikai išmoksta taisyklingai kvėpuoti vandenyje (pvz. sulaikyti orą nardant);
– lavina ne tik kūną, bet ir protinius vaikų gebėjimus, užsiėmimų metu yra atliekamos įvairios užduotys, kurios reikalauja tiek fizinių, tiek intelektinių vaiko pastangų;
– baseine vaikai formuoja higienos įpročius, susipažįsta su saugaus elgesio vandenyje taisyklėmis;
– taip pat vandenyje labai smagu, o tai teigiamai veikia vaikų emocinę būklę!
PATARIMAI TĖVELIAMS
Kaip išvengti pavojų šokinėjant į vandenį?
Mokykis plaukti, susidraugauk su vandeniu ir džiaukis draugystę!
Mes naudojame slapukus, kad suteiktume jums geriausios patirties mūsų svetainėje. Tęsdami naudotis mūsų svetaine, jūs sutinkate naudoti slapukus..Galite sužinoti daugiau apie kokius slapukus mes naudojame arba išjungti - Kauno lopšelis-darželis „Vyturėlis” Privatumo politika
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
You can adjust all of your cookie settings by navigating the tabs on the left hand side.
Strictly Necessary Cookies
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.